Achiziție - Servicii de proiectare a lucrărilor de amenajare și modernizare a Aleii bulevardului Mircea cel Bătrân

Achiziție Pretura sectorului Ciocana

Informație generală

Servicii de proiectare a lucrărilor de amenajare și modernizare a Aleii bulevardului Mircea cel Bătrân
300,000.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1585812099538

Elaborarea proiectului de amenajare și modernizarea a Aleii bulevardului Mircea cel Bătrân


COP
cel mai bun raport calitate-preţ
Licitiație electronică: Da
limba: Romana

publicată
02/04/2020 10:27
clarificări
14/04/2020 17:33
depunere
17/04/2020 17:33
deschidere oferte
21/04/2020 15:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 02/04/2020 07:37
Trezoreria de Stat

suma planificată 300,000.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare Pas minim CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare Deschidere oferte Link Public
300,000.00 MDL 3,000.00 MDL 71220000-6 Servicii de proiectare a lucrărilor de amenajare și modernizare a Aleii bulevardului Mircea cel Bătrân 1 Bucata 22.04.2020 - 20.06.2020
bd.Mircea cel Batrin 4/3
2020-04-21 15:00:00

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
documentatia standard cop pretura ciocana.docxbiddingDocumentsAchizițiedescription02/04/2020 10:27Descarca
dispozitia primarului general.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription02/04/2020 10:27Descarca
duae servicii pretura ciocana.docxbiddingDocumentsAchizițiedescription02/04/2020 10:27Descarca
caietul de sarcini.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription02/04/2020 10:27Descarca
anunt de participare pretura sectoruui ciocana.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription02/04/2020 10:27Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Volum de lucru
pentru Achiziție
09.04.2020 13:40

Confirmati va rog ca sarcinile prevazute in pct. 4, 5 si 6 din dispozitia primarului nr. 147-d/26.03.2020, nu fac parte din volumul de lucru stabilit pentru procedura de achizitie in cauza.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

09.04.2020 18:31

Nu fac parte.

... afișează tot conținutul

Documentatie
pentru Achiziție
09.04.2020 18:55

E necesar de elaborat documentatia de proiect si deviz sau doar cea de proiect?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

11.04.2020 08:17

Documentaţia de proiect.

... afișează tot conținutul

Проверка и экспертиза (верификация) проектно-сметной документации
pentru Achiziție
10.04.2020 15:42

Глава I статья 5 Положения о проверке проектов и производства строительных работ, технической экспертизе проектов и строительных конструкций, утвержденным Постановлением Правительства №361 от 25.06.1996 предусматривает, что инвесторы обязаны заключать договоры только с аттестованными физическими и юридическими лицами для осуществления работ по проверке или экспертизе проектной документации по строительству, а также по технической экспертизе строений. Таким образом, только инвестор (закупающий орган) в праве оплачивать услуги по проверке и экспертизе ПСД. Конечно, инвестор вправе передать свои функции независимому юридическому лицу, но не проектной организации, так как уже это - конфликт интересов.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

11.04.2020 08:17

Beneficiarul va verifica documentația de proiect în modul stabilit. Oferta pentru serviciile solicitate trebuie sa fie prevăzută şi suma necesară pentru verificarea documentaţiei de proiect.

... afișează tot conținutul

Clarificare
pentru Achiziție
11.04.2020 12:12

Dvs n-ati inteles corect intrebarea ofertantului formulata in rusa. Acesta face trimitere la act normativ care stabileste ca etapa de verificare și expertizare a proiectului de execuție (documentatia de proiect si deviz), nicidecum nu poate fi imputata drept responsabilitate a proiectantului intrucat survine conflictul de interes. Ca urmare, rugam sa confirmati ca etapa de verificare și expertizare a proiectului de execuție nu se include in termenul de executare, iar cheltuielile pentru aceasta etapa vor fi suportate de autoritatea contractanta.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

12.04.2020 17:40

Beneficiarul va verifica documentația de proiect în modul stabilit de legislație și va suporta toate cheltuielile din suma respectivă pentru lucrarea data fără depășirea ei.

... afișează tot conținutul

Etapa de verificare si expertizare
pentru Achiziție
12.04.2020 20:14

Luand in considerare rs dvs, rugam sa confirmați faptul ca etapa de verificare și expertizare a proiectului de execuție nu se include in termenul de 3 luni, precum si ca cheltuielile pentru aceasta etapa vor fi suportate de autoritatea contractanta, respectiv operatorii economici nu trebuie sa prevada aceste cheltuieli in oferta.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

14.04.2020 09:34

Oferta pentru serviciile solicitate trebuie sa includă şi suma necesară pentru verificarea documentației de proiect. Se va încadra termenul solicitat pentru elaborarea documentației, intră şi verificarea proiectului de către autoritatea contractantă din suma stabilită.

... afișează tot conținutul

DD
pentru Achiziție
12.04.2020 21:04

Documentatia de deviz include lista cu cantitatile de lucrari care e necesara pentru initierea procedurii de achizitie publica de lucrari, deci sunteti siguri ca ofertantul la prezenta procedura de achizitie a serviciilor de proiectare nu trebuie sa includa in oferta cheltuielile pentru elaborarea documentatiei de deviz?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

14.04.2020 10:18

În oferta de achiziții de proiectare se va prevedea și cheltuieli pentru elaborarea documentației de diviz.

... afișează tot conținutul

Certificatul
pentru Achiziție
13.04.2020 12:50

Buna ziua, Inspectoratul fiscal va reveni la serviciu la 20 aprilie, cum sa prezentam Certificatul despre impozite?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

14.04.2020 10:18

În acest caz, urmează să prezentați declarația pe propria răspundere că nu aveți datorii la plata impozitelor/taxelor.

... afișează tot conținutul

Schimbarea licitației electronice în licitaţie deschisă
pentru Achiziție
02.04.2020 17:51

Articolul 63, partea (1) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice prevede că „Anumite contracte de achiziții publice de lucrări şi anumite contracte de achiziții publice de servicii care au ca obiect activităţi intelectuale, cum ar fi proiectarea de lucrări, nu pot face obiectul licitaţiilor electronice”. Mai mult, Articolul 7 din Regulamentul privind achizițiile de bunuri și servicii prin solicitarea ofertelor de preț aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 987 din 10/10/2018 prevede că contractele de achiziții publice pentru achiziționarea de bunuri sau prestarea de servicii care nu pot face obiectul licitației electronice sunt aprobate de desfășurarea altor tipuri de proceduri de achiziții publice, respectiv licitație deschisă și limitată, negocieri cu publicarea prealabilă a unui anunț privind participarea și dialogul competitiv. Având în vedere faptul că la publicarea unei licitații pentru solicitarea de oferte de preț pentru achiziționarea de servicii pe platformă, nu este posibilă eliminarea funcției de „licitație electronică”, va trebui să anunțați o procedură de achiziție publică repetată, dar nu solicitând oferte de preț, ci prin efectuarea de licitații deschise. Este demn de remarcat faptul că, în acest fel, programul vă permite să utilizați licitația după bunul plac.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

06.04.2020 13:46

Buna ziua, Vă informăm că valoarea estimata corespunde conform tipului de procedura prin COP.
1. Nu vedem o încălcare a prevederilor legislative din domeniul achizițiilor publice.
2. Considerăm că nu este motivul justificat de a anula procedura.

... afișează tot conținutul

Aleea
pentru Achiziție
04.04.2020 12:55

Care este lungimea Aleii bulevardului Mircea cel Bătrân?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

06.04.2020 13:47

Buna ziua, Vă informăm că lungimea totală a aleii este de 2200 m (2,2 km).

... afișează tot conținutul

Depistarea încălcărilor
pentru Achiziție
06.04.2020 14:07

Citiți mesajul în întregime ... „conform art. 63 alin. (1) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice și pct. 7 al Regulamentului privind achiziția bunurilor și serviciilor prin cererea ofertelor de prețuri aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 987 din 10.10.2018, anumite contracte de achiziții publice de bunuri, lucrări şi anumite contracte de achiziții publice de servicii care au ca obiect activităţi intelectuale, cum ar fi proiectarea de lucrări, nu pot face obiectul licitaţiilor electronice”, - a răspuns oficial Agenția Achiziții Publice la întrebarea dacă utilizarea licitației electronice este obligatorie (vezi pe portalul AAP, rubrica „ÎNTREBĂRI FRECVENTE”, pct. 24). Prin urmare, clarificați vă rog de ce nu anulați procedura dată și inițiați una nouă? La inițierea unei proceduri noi, în loc de COP, selectați LP. La selectarea LP, licitația electronică este la dorință, respectiv bifa poate fi scoasă, soluția dată e cea mai potrivită.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

09.04.2020 11:38

Nu este necesar de anulat procedura dată şi de iniţiat una nouă din considerentul că deja s-au efectuat modificările respective pentru licitaţia publică şi anume: s-a inclus termenul de 12 zile (şi respectiv, termenul de prezentare a ofertilor din partea operatorilor economici a fost prelungit până la: 14.04.2020, ora 17:00).

... afișează tot conținutul

Termen
pentru Achiziție
06.04.2020 18:03

In caietul de sarcini e indicat ca termenul de realizare este de 3 (trei) luni, precum si ca valabilitatea contractului este pana la 31 decembrie 2020. 1. Se are in vedere luni calendaristice sau lucratorare? 2. Rectificati pct. 11 din anuntul de participare care prevede ca termenul de realizare ar fi de 30 (treizeci) zile, dar si pct. 12, potrivit caruia contractul ar fi valabil 90 (nouazeci) zile. Multumim!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

09.04.2020 11:31

În caietul de sarcini a fost indicat termenul de realizare trei luni (în acest caz se are în vedere luni calendaristice).

... afișează tot conținutul

Termenul de prestare a serviciilor
pentru Achiziție
07.04.2020 11:37

Rugam sa confirmați faptul ca etapa de verificare și expertizare a proiectului de execuție nu se include in termenul de 3 luni, precum si ca cheltuielile pentru aceasta etapa vor fi suportate de autoritatea contractanta, respectiv operatorii economici nu trebuie sa prevada aceste cheltuieli in oferta.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

09.04.2020 18:29

Oferta pentru serviciile solicitate trebuie sa includă şi suma necesară pentru verificarea documentaţiei de proiect. În termenul solicitat pentru elaborarea documentaţiei intră şi verificarea proiectului.

... afișează tot conținutul

Date inițiale necesare pentru elaborarea proiectului de execuție
pentru Achiziție
08.04.2020 12:56

La momentul semnării contractului, autoritatea contractantă va fi în măsură de a pune la dispoziție operatorului economic declarat câștigător toate datele inițiale necesare, inclusiv certificatul de urbanism pentru proiectare și avizul de racordare la rețele care se află pe teritoriul obiectului supus proiectării?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

09.04.2020 11:25

Autoritatea contractantă va pune la dispoziţie operatorului economic declarat câştigător - Certificat de urbanism de proiectare. Cu racordarea la reţele se vor ocupa serviciile municipale.

... afișează tot conținutul

Tema tehnica pentru proiectare
pentru Achiziție
08.04.2020 14:26

Pană la începutul executării contractului veti pune la dispozitie tema tehnica pentru proiectare?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

09.04.2020 11:23

Va fi pus la dispoziţie Certificatul de urbanism pentru proiectare.

... afișează tot conținutul

Participanți

Servicii de proiectare a lucrărilor de amenajare și modernizare a Aleii bulevardului Mircea cel Bătrân 300,000.00 MDL
17/04/2020 12:39
200,000.00 MDL
Ofertă refuzată
17/04/2020 10:54
241,300.00 MDL
Ofertă acceptată
17/04/2020 17:30
250,000.00 MDL
17/04/2020 12:29
260,000.00 MDL