Achiziție - Consumabile medicale conform necesităților

Achiziție IMSP SCMC "V. Ignatenco"

Informație generală

Consumabile medicale conform necesităților
740,100.00 MDL
anulat
ocds-b3wdp1-MD-1585314413854

conform anunțului de participare


COP
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Da
limba: Romana

publicată
27/03/2020 15:22
clarificări
08/04/2020 10:05
depunere
13/04/2020 09:35
deschidere oferte
14/04/2020 13:55
analiză
desemnare câștigător
contract
Procedură anulată
Grupul de lucru a decis de a anula procedura de achizi'ie publica din motivul ca, de catre agentul economic desemnat cistigator au fost admise unele incalcari al legislatiei din domeniul achizitiilor publice la momentul depunerii ofertei comerciale

Surse de finanțare

data validării: 27/03/2020 13:07
Trezoreria de Stat

suma planificată 740,100.00 MDL

Detalii achiziție

Lot Valoare Pas minim CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare Deschidere oferte Link Public
Ecran de protecție 120,000.00 MDL 480.00 MDL 33100000-1 Ecran de protecție 3000 Bucata Lot anulat 2020-04-14 13:55:30
Șorț medical de protecție 2,100.00 MDL 0.00 MDL 33100000-1 Șorț medical de protecție 3000 Bucata 08.04.2020 - 30.12.2020
str. Grenoble 149
Respiratoare 250,000.00 MDL 0.00 MDL 33100000-1 Respiratoare 10000 Bucata Lot anulat
Combinezoane de protecție 280,000.00 MDL 0.00 MDL 33100000-1 Combinezoane de protecție 7000 Bucata Lot anulat
Mînecar de unică folosință 1,000.00 MDL 0.00 MDL 33100000-1 Mînecar de protecție 1000 Bucata 08.04.2020 - 30.12.2020
str. Grenoble 149
Halate medicale de unică folosință 85,000.00 MDL 0.00 MDL 33100000-1 Halate medicale de unică folosință 5000 Bucata Lot anulat
Pantof de unică folosință 2,000.00 MDL 0.00 MDL 33100000-1 Pantof de unciă folosință 1000 Bucata Lot anulat

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
documentatia standart articole parafarmaceutice.docxbiddingDocumentsAchizițiedescription27/03/2020 15:22Descarca
anunț de participare consumabile medicale.semnat (1).pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription27/03/2020 15:22Descarca
duae.docbiddingDocumentsAchizițiedescription27/03/2020 15:22Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Documentele procedurii de achiziție
pentru Achiziție
31.03.2020 03:23

Care este termenul de livrare?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

02.04.2020 11:35

termenul de livrare este de 5 zile de la solicitarea autoritatii contractante

... afișează tot conținutul

Lotul 4
pentru Achiziție
31.03.2020 03:26

Ecran de protecție trebuie să fie de unică folosință sau reutilizabil?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

02.04.2020 11:35

reutilizabil

... afișează tot conținutul

Lotul 2
pentru Achiziție
31.03.2020 03:31

Daca combinezoane de protecție protejeaza împotriva agenților patogeni, ei trebuie sa corespunda standardului european EN 14126 - Imbracaminte de protectie. Va rog sa clarificati intrebarile mentionate mai sus in Specificarea tehnică deplină solicitată, Standarde de referinţă.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

02.04.2020 11:35

Buna ziua, Va rugam sa tineti cont de cerintele indicate de catre autoritatea contractanta in anuntul de participare, multumesc

... afișează tot conținutul

ecrane de protectie
pentru Ecran de protecție
03.04.2020 09:13

Exista ecrane reutilizabile si de unica folosinta. Dvs de care doriti?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

06.04.2020 09:17

de unică folosință

... afișează tot conținutul

Prezentarea mostrelor
pentru Achiziție
03.04.2020 17:56

Pentru ce trebuie sa prezenta mostre? Sunteti acreditat sa le evaluati?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

06.04.2020 10:17

Buna ziua, avînd în vedere situația epidimiologică din țară și pentru a asigura cadrul medical cu material de protecție, autoritatea contractantă va solicita mostre la evaluarea ofertelor, totodată Vă informăm că, Conform Legii 131
Art.16 al.(4) în redacția LP169 din 26.07.18, MO321-332/24.08.18 art.527; în vigoare 01.10.18]
(5) Ofertantul/candidatul este descalificat în cazul în care nu suplimentează, nu prezintă clarificări sau nu completează informațiile sau documentele solicitate de autoritatea contractantă în termenele stabilite de aceasta (minimum 3 zile lucrătoare sau, în cazul în care procedura folosită este cererea ofertelor de preţuri, minimum o zi lucrătoare). Autoritatea contractantă are obligaţia de a asigura, în orice situaţie, un termen rezonabil în funcţie de complexitatea solicitării de prezentare, suplimentare, clarificare și/sau completare, multumesc

... afișează tot conținutul

Lotul 1, lotul 2, lotul 3
pentru Achiziție
03.04.2020 18:07

De ce este necesar Certificatul de Conformitate numai pentru lotul 1 și nu este necesar pentru lotul 2 și lotul 3?
In baza căror documente și standarde va fi determinată conformitatea echipamentelor individuale de protecție cu cerințele solicitate pentru protecția împotriva factorilor adversi?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

06.04.2020 09:51

Buna ziua, sînt niște cerințe generice, vor fi solicitate certificatele de conformitate sau alt document ce confirmă calitatea și proviniența bunurilor, multumesc

... afișează tot conținutul

Participanți

Ecran de protecție 120,000.00 MDL Lot anulat
10/04/2020 13:14
135,900.00 MDL
Ofertă refuzată
10/04/2020 17:38
136,799.00 MDL
Ofertă refuzată
Șorț medical de protecție 2,100.00 MDL
Respiratoare 250,000.00 MDL Lot anulat
10/04/2020 17:36
833,333.33 MDL
Ofertă refuzată
Combinezoane de protecție 280,000.00 MDL Lot anulat
10/04/2020 17:35
1,166,666.67 MDL
Ofertă refuzată
Mînecar de unică folosință 1,000.00 MDL
Halate medicale de unică folosință 85,000.00 MDL Lot anulat
10/04/2020 17:40
125,000.00 MDL
Ofertă refuzată
Pantof de unică folosință 2,000.00 MDL Lot anulat
10/04/2020 17:39
1,666.67 MDL
Ofertă refuzată