Achiziție - Diverse utilaje de uz general şi special

Achiziție Serviciul Tehnologia Informaţiei şi Securitate Cibernetică

Informație generală

Diverse utilaje de uz general şi special
416,670.00 MDL
activ
ocds-b3wdp1-MD-1584371895025

Diverse utilaje de uz general şi special


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
16/03/2020 17:41
clarificări
26/03/2020 11:00
depunere
31/03/2020 11:00
deschidere oferte
31/03/2020 11:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 16/03/2020 15:17
Surse proprii

suma planificată 416,670.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
416,670.00 MDL 42900000-5 Buton de ieșire, în caz de urgență 19 Bucata 20.04.2020 - 18.06.2020
MD-2012; mun. Chișinău, str. Armenească 37/1
42900000-5 Sursă de alimentare cu acumulator, DC 12V, 3A 19 Bucata
42900000-5 Cititor Bio pentru înregistrare USB amprentă 1 Bucata
42900000-5 Soluție centralizată de gestionare a sistemului acces control 1 Bucata
42900000-5 Cititor Biometrie amprentă 3 Bucata
42900000-5 Modul de comunicare Securizat 10 Bucata
42900000-5 Senzor de stare a ușii închisă/deschisă 19 Bucata
42900000-5 Buton de ieșire 15 Bucata
42900000-5 Cititor Card pentru înregistrare USB, Mifare 1 Bucata
42900000-5 Card Reader RFID 28 Bucata
42900000-5 Lacăt electromagnetic montare interna, normal deschis, 12V 19 Bucata

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
Anuntul de participarebiddingDocumentsAchizițieAnunțul de participare16/03/2020 17:41Descarca
Documentatia_standard_bunuribiddingDocumentsAchizițieDocumentația standard16/03/2020 17:41Descarca
FDIbiddingDocumentsAchizițieFișa de date a achiziției16/03/2020 17:41Descarca
Specificatia tehnicatechnicalSpecificationsAchizițieSpecificații tehnice16/03/2020 17:41Descarca
DUAEeligibilityCriteriaAchizițieDUAE16/03/2020 17:41Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Clarificari
pentru Achiziție
23.03.2020 09:26

Buna ziua, in caietul de sarcini nu sunt specificate lucrarile de instalare si reglare, sau prezentam doar costul echipamentului.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

23.03.2020 12:59

Bună ziua. Vă rugăm să prezentați informația în conformitate cu solicitările autorității contractante. Menționăm, că se intenționează doar achiziția de bunuri.

... afișează tot conținutul

Clarificări
pentru Achiziție
25.03.2020 16:21

Bună ziua. Câteva întrebări de clarificare: 1. Sistemul propus spre achiziționare este nou sau urmează a fi integrat cu ceva existent? 2. Echipamentele solicitate urmează a fi instalate în mai multe locații? dacă în mai multe - atunci în câte ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.03.2020 10:58

Bună ziua.
1. Bunurile propuse spre achiziționare sunt destinate pentru un sistem nou de control al accesului, care urmează a fi absolut compatibile între toate componentele solicitate pentru achiziție și care nu se limitează la extinderea acestuia.
Totodată, Soluția centralizată de gestionare a sistemului de control al accesului, trebuie să asigure gestionarea tuturor componentelor (cititoare de card și amprente) în baza protocolului TCP/IP.
2. Fiecare cititor (card sau amprentă) necesită a fi tratate ca zone/locații separate și autonome.


... afișează tot conținutul

Participanți

Sisteme de control al accesului 416,670.00 MDL
31/03/2020 09:53
316,666.67 MDL
Ofertă acceptată
30/03/2020 15:30
322,303.40 MDL
31/03/2020 10:52
377,048.10 MDL