Achiziție - Lucrări de reparație în cadrul LTPA Elena Alistar

Achiziție Direcția Educație Tineret și Sport Sectorul Botanica

Informație generală

Lucrări de reparație în cadrul LTPA Elena Alistar
1,639,444.28 MDL
anulat
ocds-b3wdp1-MD-1583499000107

Conform listei cantităților de lucrări prevăzut în caietul de sarcini.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017 d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f)Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului.
Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini.
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.


COP
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
06/03/2020 14:54
clarificări
13/03/2020 14:30
depunere
20/03/2020 13:00
deschidere oferte
20/03/2020 13:00
analiză
desemnare câștigător
contract
Procedură anulată
art. 71 alin. (1) lit. g) oferte expirate, modificarea cs

Surse de finanțare

data validării: 06/03/2020 12:53
Trezoreria de Stat

suma planificată 1,639,444.28 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
1,639,444.28 MDL 45200000-9 Lucrări de reparație în cadrul LTPA Elena Alistar 1 Bucata Lot anulat

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
fda .docbiddingDocumentsAchizițiedescription06/03/2020 14:54Descarca
duae (2).docbiddingDocumentsAchizițiedescription06/03/2020 14:54Descarca
anunț de participare.docbiddingDocumentsAchizițiedescription06/03/2020 14:54Descarca
lucrari de reparatie lt elena alistar CSbiddingDocumentsAchizițiedescription06/03/2020 14:54Descarca
doc standart lucrări (2).docxbiddingDocumentsAchizițiedescription06/03/2020 14:54Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Criterii și cerințe de calificare
pentru Achiziție
10.03.2020 13:35

Reieșind din faptul că, metoda de resurse pentru calculul devizelor de cheltuieli aferent lucrărilor de construcții a fost implementată în Republica Moldova prin Hotărârea Guvernului nr. 1570 din 09.12.2002 cu privire la măsurile urgente de trecere la noua bază normativă de deviz în construcţii, totodată această metodă este reglementată și pe larg descrisă în documentele normative CPL.01.01-2012 și NCML.01.01-2012, și nici unul din actele normative menționate nu face referire expres la obligativitatea utilizării în acest sens doar a programului Wincmeta, în măsura în care, în Republica Moldova există și alte programe de întocmire a devizelor de cheltuieli în construcții prin metoda de resurse, rugăm respectuos să ne oferiți următoarele clarificări:
- ce se are în vedere prin cerința de la pct. 4 din FDA „În conformitate cu metoda de resurse Winsmeta 2000”?, Solicitarea respectivă apare a fi necesară de clarificat, reieșind din faptul că metoda de resurse este reglementată în Republica Moldova de actele normative menționate supra și nu de către programul (softul) Wincmeta 2000, care este proprietatea unui operator economic privat și nu are statut de act normativ în sensul Legii nr. 100 din 22.12.2017 cu privire la actele normative;
- dacă intenționați cumva să respingeți o ofertă care a fost întocmită în conformitate cu actele normative menționate supra, doar că în alt program de întocmire a devizelor de cheltuieli în construcții prin metoda de resurse, decât numitul soft Winsmeta 2000?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

10.03.2020 13:37

Poate fi folosit orice soft la formarea devizului. La pct. 4 sa avut în vedere că OE trebuie să prezinte devizele de cheltuieli forma F 3,5,7.

... afișează tot conținutul

Participanți

Lucrări de reparație în cadrul LTPA Elena Alistar 1,639,444.28 MDL Lot anulat
19/03/2020 19:52
565,913.92 MDL
Ofertă refuzată
20/03/2020 11:19
674,905.61 MDL
Ofertă refuzată
20/03/2020 11:07
726,232.08 MDL
Ofertă refuzată
19/03/2020 16:04
767,628.09 MDL
Ofertă refuzată
20/03/2020 12:59
810,333.49 MDL
Ofertă refuzată
20/03/2020 12:58
825,971.00 MDL
Ofertă refuzată
20/03/2020 00:00
832,869.93 MDL
Ofertă refuzată
20/03/2020 11:09
839,276.00 MDL
Ofertă refuzată
20/03/2020 12:46
841,953.24 MDL
Ofertă refuzată
20/03/2020 12:50
915,546.11 MDL
Ofertă refuzată
19/03/2020 18:43
996,658.00 MDL
Ofertă refuzată