Achiziție - Lucrări de reparație în cadrul IET nr. 153, IET nr.165, IET nr. 168

Achiziție Direcția Educație Tineret și Sport Sectorul Botanica

Informație generală

Lucrări de reparație în cadrul IET nr. 153, IET nr.165, IET nr. 168
849,766.91 MDL
anulat
ocds-b3wdp1-MD-1583310354250

Conform listei cantităților de lucrări prevăzut în caietul de sarcini.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare,volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii
nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017 d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f) Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului.
Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini.
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.
Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați:
I parte până -30.08.2020
II parte până – 30.08.2021


COP
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
04/03/2020 10:47
clarificări
11/03/2020 10:00
depunere
17/03/2020 10:00
deschidere oferte
17/03/2020 10:00
analiză
desemnare câștigător
contract
Procedură anulată
Lot 1,2, 3 în conformitate cu anunțarea stării de urgență pe perioada 17.03.2020 – 15.05.2020 prin Hotărârea Parlamentului nr. 55/2020 art.1 art.3, Deciziei Comisiei pentru situații excepționale a mun. Chișinău nr. 10 din 10.04.2020 pct. 3, 4, 5, tot odată și lipsa surselor financiare lot.1,2,3 În temeiul art. 71 alin. (1) lit . b).

Surse de finanțare

data validării: 04/03/2020 08:26
Trezoreria de Stat

suma planificată 849,766.91 MDL

Detalii achiziție

Lot Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
Lucrări de reparație în cadrul IET nr. 153 313,033.05 MDL 45200000-9 Lucrări de reparație în cadrul IET nr. 153 1 Bucata Lot anulat
Lucrări de reparație în cadrul IET nr.165 328,179.00 MDL 45200000-9 Lucrări de reparație în cadrul IET nr.165 1 Bucata Lot anulat
Lucrări de reparație în cadrul IET nr. 168 208,554.86 MDL 45200000-9 Lucrări de reparație în cadrul IET nr. 168 1 Bucata Lot anulat

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
CS IET 165.rtfbiddingDocumentsAchizițiedescription04/03/2020 10:47Descarca
fda .docbiddingDocumentsAchizițiedescription04/03/2020 10:47Descarca
CS IET 153.rtfbiddingDocumentsAchizițiedescription04/03/2020 10:47Descarca
doc standart lucrări (2).docxbiddingDocumentsAchizițiedescription04/03/2020 10:47Descarca
anunț de participare.docbiddingDocumentsAchizițiedescription04/03/2020 10:47Descarca
duae (2).docbiddingDocumentsAchizițiedescription04/03/2020 10:47Descarca
CS IET 168.rtfbiddingDocumentsAchizițiedescription04/03/2020 10:47Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Criterii și cerințe de calificare
pentru Achiziție
10.03.2020 13:28

Reieșind din faptul că, metoda de resurse pentru calculul devizelor de cheltuieli aferent lucrărilor de construcții a fost implementată în Republica Moldova prin Hotărârea Guvernului nr. 1570 din 09.12.2002 cu privire la măsurile urgente de trecere la noua bază normativă de deviz în construcţii, totodată această metodă este reglementată și pe larg descrisă în documentele normative CPL.01.01-2012 și NCML.01.01-2012, și nici unul din actele normative menționate nu face referire expres la obligativitatea utilizării în acest sens doar a programului Wincmeta, în măsura în care, în Republica Moldova există și alte programe de întocmire a devizelor de cheltuieli în construcții prin metoda de resurse, rugăm respectuos să ne oferiți următoarele clarificări:
- ce se are în vedere prin cerința de la pct. 4 din FDA „În conformitate cu metoda de resurse Winsmeta 2000”?, Solicitarea respectivă apare a fi necesară de clarificat, reieșind din faptul că metoda de resurse este reglementată în Republica Moldova de actele normative menționate supra și nu de către programul (softul) Wincmeta 2000, care este proprietatea unui operator economic privat și nu are statut de act normativ în sensul Legii nr. 100 din 22.12.2017 cu privire la actele normative;
- dacă intenționați cumva să respingeți o ofertă care a fost întocmită în conformitate cu actele normative menționate supra, doar că în alt program de întocmire a devizelor de cheltuieli în construcții prin metoda de resurse, decât numitul soft Winsmeta 2000?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

10.03.2020 13:36

Poate fi folosit orice soft la formarea devizului. La pct. 4 sa avut în vedere că OE trebuie să prezinte devizele de cheltuieli forma F 3,5,7.

... afișează tot conținutul

Participanți

Lucrări de reparație în cadrul IET nr. 153 313,033.05 MDL Lot anulat
16/03/2020 20:48
131,087.35 MDL
Ofertă refuzată
13/03/2020 11:58
139,901.00 MDL
Ofertă refuzată
17/03/2020 09:22
189,957.02 MDL
Ofertă refuzată
17/03/2020 09:54
200,000.06 MDL
Ofertă refuzată
Lucrări de reparație în cadrul IET nr.165 328,179.00 MDL Lot anulat
16/03/2020 20:50
141,105.33 MDL
Ofertă refuzată
13/03/2020 11:58
149,733.00 MDL
Ofertă refuzată
17/03/2020 09:22
179,497.62 MDL
Ofertă refuzată
Lucrări de reparație în cadrul IET nr. 168 208,554.86 MDL Lot anulat
13/03/2020 11:58
100,672.00 MDL
Ofertă refuzată
16/03/2020 20:51
101,564.49 MDL
Ofertă refuzată
17/03/2020 09:22
121,650.64 MDL
Ofertă refuzată
17/03/2020 09:53
138,000.02 MDL
Ofertă refuzată