Achiziție - Servicii de deservire tehnică a cazangeriei

Achiziție Secretariatul Parlamentului Republicii Moldova

Informație generală

Servicii de deservire tehnică a cazangeriei
43,000.00 MDL
activ
ocds-b3wdp1-MD-1582100998356

Servicii de deservire tehnică a cazangeriei


Achiziție de valoare mică
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Da
limba: Romana

publicată
19/02/2020 10:33
clarificări
20/02/2020 14:00
depunere
24/02/2020 10:30
deschidere oferte
25/02/2020 14:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 19/02/2020 08:32
Trezoreria de Stat

suma planificată 43,000.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare Pas minim CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare Deschidere oferte Link Public
43,000.00 MDL 430.00 MDL 71300000-1 Servicii de deservire tehnică a cazangeriei 1 Bucata 02.03.2020 - 31.12.2020
bd. Ștefan cel Mare si Sfint nr.105
2020-02-25 14:00:00

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunț de participare.docxtenderNoticeAchizițiedescription19/02/2020 10:33Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Nerespectarea legislatiei
pentru Servicii de deservire tehnică a cazangeriei
19.02.2020 17:10

In conformitate cu ,,LEGE Nr. 131 din 03-07-2015 privind achiziţiile publice'', conform
Articolul 31. Informarea şi atribuirea contractului de achiziţii publice
(1) Autoritatea contractantă are obligaţia de a informa operatorii economici implicaţi în procedura de atribuire despre deciziile referitoare la rezultatul selecţiei, la rezultatul procedurii de atribuire a contractului de achiziţii publice sau de încheiere a acordului-cadru, la admiterea într-un sistem dinamic de achiziţie, la rezultatul concursului de soluţii ori, după caz, la anularea procedurii de atribuire şi eventuala iniţiere ulterioară a unei noi proceduri, în scris şi cît mai curînd posibil, dar nu mai tîrziu de 3 zile lucrătoare de la emiterea acestora.
(5) În cadrul comunicării prevăzute la alin. (1), autoritatea contractantă are obligaţia de a informa ofertanţii/candidaţii care au fost respinşi sau a căror ofertă sau candidatură nu a fost declarată cîştigătoare/acceptată despre motivele care au stat la baza deciziei respective după cum urmează:
a) fiecărui candidat respins – motivele concrete care au stat la baza deciziei de respingere a candidaturii sale;
b) pentru fiecare ofertă respinsă – motivele concrete care au stat la baza deciziei de respingere, detaliindu-se argumentele în temeiul cărora oferta a fost considerată inacceptabilă şi/sau neconformă, îndeosebi elementele ofertei care nu au corespuns cerinţelor de funcţionare şi performanţă prevăzute în caietul de sarcini;
Va rugam initial sa comunicati despre motivul anularii de dvs a achizitiei cu aceeasi denumire Servicii de deservire tehnică a cazangeriei din data de 17.02.2020 si motivul micsorarii sumei ofertei, cu toate ca este exact acelasi utilaj si conditii.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

20.02.2020 09:07

Prin prezenta, vă aducem la cunoștință, că sub incidența Legii privind achizițiile publice nr.131 din 03.07 2015 sunt contractele de achiziţii publice, a căror valoare estimată, fără taxa pe valoarea adăugată, este egală cu sau mai mare decît următoarele praguri:
a) pentru contractele de achiziţii publice de bunuri şi servicii, altele decît cele menționate la lit. c) – 200000 de lei.
Deci procedura dată nu cade sub incidența Legii vizate de Dvs.
Operatorul economic câștigător în sistem a încărcat toată documentația incorect și diferența prețului din ofertele prezentate la concurs este mai mare de 10000 lei, de aceea s-a decis anularea procedurii.
Valoare estimativă a procedurii inițial a fost prevăzută pentru un an – 12 luni.

... afișează tot conținutul

Participanți

Servicii de deservire tehnică a cazangeriei 43,000.00 MDL
20/02/2020 14:33
43,000.00 MDL
Ofertă acceptată