Achizitionarea mobilierului
suma planificată 474,990.00 MDL
Buna ziua. Perioada de depunere a ofertelor 22-25 februarie coincide cu 2 zile de weekend, iar pe data de 25 februarie termenul limita e la 10.30. Ramine practic doar 1 zi- cea de 24 februarie pentru a depune oferta, ceea ce este un termen destul de restrins.
Buna ziua.
Am modificat perioada depunerii ofertelor.
Încărcați va rog schițele mobilierului
multumesc !
Am incarcat schitele pentru mobilier.
Buna ziua.Incarcati va rog datele bancare p-ru transfer "garantiei bancare" 1%.Multumesc.
IMSP Spitalul Raional Soldanesti
BC,,Moldindconbank,,SA fil.Soldanesti
MOLDMD2X355
c/f 1003606015521
TVA 8800218
IBAN: MD05ML000000000225195535
Buna ziua am vrut sa concretizez, eu cum am citit documentele si am inteles ca materialu PAL trebuie sa fie de la EGGER si toata balamali sa fie de la GTV si sa inchida lent! Eu corect am inteles?
Cum este indicat in specificatia tehnica.
Cu referirere la semnarea si stampilarea documentelor de depunere pe fiecare pagina. Conform legislatiei in vigoare, a fost introdusa semnatura electronica, Respectiv nu este nevoie ca documentele sa fie printate, semnate si stampilate pe fiecare pagina, si apoi iar scanate si incarcate pe platforma. Acest lucru este de domeniul trecutului. Putem utiliza semnatura electronica?
Da puteti utiliza semnatura electronica.
cum completam oferta daca nu suntem platirori de TVA?
Indicati una si aceesi suma. Atasati un document ca nu sunteti platitor de TVA.