Achiziție - Achiziționarea lucrărilor de modernizare a rețelelor de iluminat public cu implimentarea corpurilor de iluminat LED în comuna Stauceni

Achiziție Primaria comunei Stauceni

Informație generală

Achiziționarea lucrărilor de modernizare a rețelelor de iluminat public cu implimentarea corpurilor de iluminat LED în comuna Stauceni
571,115.00 MDL
anulat
ocds-b3wdp1-MD-1581418104639

Achiziționarea lucrărilor de modernizare a rețelelor de iluminat public cu implimentarea corpurilor de iluminat LED în comuna Stauceni


COP
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
11/02/2020 12:50
clarificări
16/02/2020 08:00
depunere
26/02/2020 08:00
deschidere oferte
26/02/2020 08:00
analiză
desemnare câștigător
contract
Procedură anulată
În temeiul art. 84 alin. (9) din Legea privind achizițiile publice nr. 131 din 03.07.2015 cu modificările ulterioare, în baza contestației depuse de către SRL ZEPTO, în adresa Agenției Naționale pentru Soluționarea Contestațiilor nr. 05/355/20 din 17.02.2020, privind achiziționarea lucrărilor de modernizare a rețelelor de iluminat public cu implimentarea corpurilor de iluminat LED în comuna Stăuceni, susținem că contestația depusă de către operatorul economic este întemeiată și procedura dată va fi anulată pentru inițierea unei proceduri noi cu modificărea Anunțului de participare, pct. 24, cu următorul text – Minim ani de experiență în executarea lucrărilor „executarea în ultimii 5 ani cel puţin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum şi prin procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor” .

Surse de finanțare

data validării: 11/02/2020 10:49
Trezoreria de Stat

suma planificată 571,115.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
571,115.00 MDL 45300000-0 Lucrări de modernizare a rețelelor de iluminat public cu implimentarea corpurilor de iluminat LED 1 Bucata Lot anulat

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
documentatia_standard_lucrari (2).docxbiddingDocumentsAchizițiedescription11/02/2020 12:50Descarca
caiet de sarcini rețele de iluminare stradală.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription11/02/2020 12:50Descarca
anunt.docxbiddingDocumentsAchizițiedescription11/02/2020 12:50Descarca
duae (4).docbiddingDocumentsAchizițiedescription11/02/2020 12:50Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Cifra de afaceri
pentru Achiziție
12.02.2020 17:57

Dacă cifra medie este de 516mii lei pentru ultimii 3 ani. e ok pu dvs? sau veți respinge ofertantul?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

13.02.2020 08:29

Cerintele solicitate sunt indicate in anuntul de participare.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
12.02.2020 20:15

caietul de sarcini are ca baza proiect de executie? sau schita monofilara? sau executarea proiectului este in sarcina implentatorului?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

13.02.2020 08:29

Buna ziua. Pentru a face cunostinta cu lucrarile date, este necesar sa vedeti obiectul de executie.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
12.02.2020 20:17

Cum putem sa consultam proiectul?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

13.02.2020 08:29

Consultati caietul de sarcini, apoi la fata locului.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
13.02.2020 08:34

În cazul achiziției de lucrări, caietul de sarcini este parte integrantă din proiectul tehnic verificat, aprobat potrivit prevederilor legale. Caietul de sarcini publicat este verificat, aprobat si de cine?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

13.02.2020 08:44

Caietul de sarcini este coordonat cu specialisti in domeniul dat. Examinati situatia la fata locului, pentru a cunoaste mai bine executarea lucrarilor necesare. Va suntem la dispozitia dvs.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
13.02.2020 09:03

Pentru a vizita locul unde va fi realizat trebue sa stim daca caietul de sarcini este verificat legal. Cine raspunde de rezultatul final al implimentarii caietului de sarcini neverificat?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

13.02.2020 09:40

Autoritatea contractanta va recomanda sa vizitatil locul de achizitionare a lucrarilor, dar de rezultatul executarii lucrarilor raspunde operatorul economic, necesitatea este de a corespunde cerintelor solicitate.

... afișează tot conținutul

Caiet de Sarcini
pentru Achiziție
13.02.2020 15:55

In caietul de sarcini punctul 1 RpEJ07B montarea stilpilor sunt din beton sau metal si ce lungime au?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

14.02.2020 07:53

In caietul de sarcini este indicat - Stilpi pentru instalatii electrice in curti, gradini sau platforme, gata confectionati : metalici, intre 5,1 si 10 m inaltime, inclusiv gropile si umplutura. Vedeti obiectul la fata locului.

... afișează tot conținutul

Criterii și cerințe de calificare
pentru Achiziție
14.02.2020 08:10

Va rugam sa eliminati pct.24 Minim ani de experiență specific înexecutarea lucrărilor 3 ani, deoarece conform Legii 131, experiența similară a ofertantului se demonstrează prin execuția lucrărilor pe parcursul ultimilor 3 ani și nu printr-un număr de ani de când se
înființează operatorul economic.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

14.02.2020 08:25

Autoritatea contractanta stabileste cerintele solicitate, in conformitate cu legislatia in vigoarea, și are obligaţia de a respecta principiul proporţionalităţii atunci cînd stabileşte criteriile de calificare şi selecţie, precum şi nivelul cerinţelor minime pe care ofertanţii/candidaţii trebuie să le îndeplinească.

... afișează tot conținutul

Participanți

Lucrări de modernizare a rețelelor de iluminat public cu implimentarea corpurilor de iluminat LED 571,115.00 MDL Lot anulat