Achiziție - Produse petroliere pentru SAMU Călărași și PAMU Onișcani

Achiziție IMSP Centrul Național de Asistență Medicală Urgentă Prespitalicească

Informație generală

Produse petroliere pentru SAMU Călărași și PAMU Onișcani
725,750.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1581407594732

Produse petroliere pentru SAMU Călărași și PAMU Onișcani


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
11/02/2020 10:30
clarificări
21/02/2020 12:00
depunere
27/02/2020 10:00
deschidere oferte
27/02/2020 10:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 11/02/2020 07:53
Surse proprii

suma planificată 725,750.00 MDL

Detalii achiziție

Lot Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
Lotul nr. 2 - Produse petroliere pentru PAMU Onișcani 108,750.00 MDL 09100000-0 Benzină AI 95 7500 Litru; decimetru cub 01.03.2020 - 31.12.2020
La stațiile de alimentare PECO ale furnizorului
Lotul nr. 1 - Produse petroliere pentru SAMU Călărași 617,000.00 MDL 09100000-0 Motorină 25000 Litru; decimetru cub 01.03.2020 - 31.12.2020
La stațiile de alimentare PECO ale furnizorului
09100000-0 Benzină AI95 21000 Litru; decimetru cub

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
Documentatia standard biddingDocumentsAchizițieDocumentatia standard modificata (a fost adaugat la F4.2 colonita cu "Discount %")12/02/2020 14:46Descarca
Anunt de participaretechnicalSpecificationsAchizițieAnunt de participare corectat (a fost exclusa sintagma licitatie electronica)11/02/2020 15:19Descarca
DUAEeligibilityCriteriaAchiziție-11/02/2020 10:30Descarca
Anunt de participaretechnicalSpecificationsAchiziție-11/02/2020 10:30Descarca
Documentatia standard biddingDocumentsAchiziție-11/02/2020 10:30Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Clarificări pe marginea procedurii și evaluarea rezultatelor
pentru Achiziție
14.02.2020 17:13

Potrivit art. 35 din Legea privind achiziţiile publice nr. 131 din 03.07.2015, solicităm respectuos oferirea următoarelor clarificări:
pct. 11 Termenii și condițiile de livrare solicitați: La necesitate pe parcursul anului 2020, la stațiile de alimentare PECO ale furnizorului.
Nu este sufficient de clară expunerea. Astfel, este posibilă interpretarea pct. 11 în sensul deținerii de către participanții la licitație a mai multor stații de alimentare cu combustibil, avînd în vedere existența sintagmei expuse la plural ” stațiile”.
Rațiunea expusă rezultă și din necesitatea de a transporta pacienții pe teritoriul atît a r. Călărași, cît și în situații de urgență sau imposibilitate acordării serviciilor medicale în raion, deplasarea spre mun. Chișinău, Bălți, etc. Acest lucru este posibil doar n cazul contractării unui furnizor cu prezența în toată țara.
Pct. 15. Nu este clar care trebuie să fie data pentru care se va lua drept referință prețul necesar a fi indicat în Specificații de preț (F4.2) (coloanele 5 și 6 din tabel). Operatorul poate să prezinte prețul de pe panou de la data licitației, oricare pînă la data licitației sau un preț mediu pentru o perioada anumită de pînă la licitație sau publicarea acesteia. Raționamentul acestei clarificări rezultă din ulterioara calculare a sumei contractului. Anume ”Preţul cel mai scăzut” este stabilit în calitate de criteriu de evaluare conform informației plasate pe Mtender.
Pct. 15. Certificat de Conformitate. Operatorul comunică că potrivit pct. 2515 din Hotărîrea Guvernului despre aprobarea Regulamentului cu privire la depozitarea şi comercializarea cu ridicata, prin sistem automatizat, a produselor petroliere identificate nr. 1116 din 22.08.2002: ”La importul benzinei şi motorinei, importatorul prezintă organismelor de inspecţie recunoscute de către Ministerul Economiei şi Infrastructurii fiecare lot de benzină şi motorină pentru obţinerea raportului de inspecţie.” Astfel, la momentul actual, actul care confirmă calitatea produselor petroliere poartă denumirea de raport de inspecție.
Totodată, solicităm clarificarea dacă raportul de inspecție trebuie să fie emis concrect pe întreprinderea participantului la licitație sau acest aspect nu are nici o relievanță. Menționăm că este posibilă obținerea copiei de pe raportul de inspecție de pe platforma Mtender a oricărui importator de produse petroliere, în mod gratuit și fără acordul acestuia.
Pct. 15. Solicităm explicarea sintagmei ”ce au tangență cu regiunile indicate”, deoarece participanții pot să ofere o listă a stațiilor atît din r. Călărași, cît și din Bălți sau Chișinău.
Pct. 19 Criteriul de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului: Pe loturi, conform criteriului cel mai mare discount oferit. Stațiile de alimentare PECO ale furnizorului urmează a fi amplasate în raionul unde sunt amplasate Substațiile și Punctele de Asistență Medicală Urgentă
- Pe Platforma Mtender, criteriul de evaluare este preţul cel mai scăzut.
- În Specificații de preț (F4.2) este indicat atît discountul, cît și prețurile unitare și suma.
- În Anunțul de participare criteriul de evaluare este cel mai mare discount oferit.
Tehnic, platforma desemnează suma cea mai mică (cantitatea înmulțită la preț minus discount-ul (%) acordat). Astfel, suntem în imposibilitate să înțelegem care va fi criteriul de evaluare a ofertelor participanților, respectiv cum va fi desemnat cîștigătorul

... afișează tot conținutul

Răspuns:

17.02.2020 11:12

- Livrarea va fi efectuată: “La necesitate pe parcursul anului 2020, la stațiile de alimentare PECO ale furnizorului”.
Cerința respectivă nu are sens ascuns sau interpretabil și nu obligă operatorii economici să dețină stații PECO pe întreg teritoriul RM, de altfel cum nu există companie care să dețină benzinării pe 100% din teritoriul tării, la fel cum este posibil ca o companie să dețină mai multe stații PECO in aceeași localitate, respectiv ambulanțele vor avea posibilitatea de a se alimenta la oricare stație a ofertantului desemnat câștigător.
- Autoritatea contractantă nu a impus o cerință anume referitor la prețul ce urmează a fi indicat de către operatorii economici care vor participa la procedura de achiziție.
- Operatorii economici vor prezenta raportul de inspecție, original sau copie confirmată prin semnătura electronica a operatorul economic participant la licitație, va fi anexat si Anunțul de participare modificat unde va fi inclusă cerința respectivă. Menționăm faptul că plasarea copiei raportului de inspecție pe platforma Mtender nu a fost și nu este o cerință a autorității contractante. Mai mult ca atît oferta va fi prezentată prin intermediul SIA RSAP, iar conform art. 65 (4) a Legii nr. 131 din 02.07.2015 privind achizițiile publice “Prezentarea ofertei presupune depunerea într-un set comun a propunerii tehnice, a propunerii financiare, a DUAE şi, după caz, a garanţiei pentru ofertă”.
- Sintagma “*Se va prezenta lista stațiilor PECO ce au tangență cu regiunile indicate și anume SAMU Călărași și PAMU Onișcani”, are scopul de a solicita operatorilor economici de a prezenta anume lista stațiilor PECO din zona Călărași și Onișcani. Tototdată și criteriul de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului: Pe loturi, conform criteriului cel mai mare discount oferit. Stațiile de alimentare PECO ale furnizorului urmează a fi amplasate în raionul unde sunt amplasate Substațiile și Punctele de Asistență Medicală Urgentă, suplimentar completează (explică) cerința ca operatorii economici participanți să prezinte și respeciv să dețină stația / stațiile PECO în r. Călărași.
- Avînd în vedere că operatorii economici nu pot menține un preț stabil pe durata a unui întreg an bugetar, criteriul de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului este: Pe loturi, conform criteriului cel mai mare discount oferit. Stațiile de alimentare PECO ale furnizorului urmează a fi amplasate în raionul unde sunt amplasate Substațiile și Punctele de Asistență Medicală Urgentă. Totodată menționăm că SIA RSAP nu permite, din punct de vedere tehnic, selectarea altor criterii de evaluare în afară de preţul cel mai scăzut, costul cel mai scăzut, cel mai bun raport calitate-preţ, cel mai bun raport calitate-cost, respectiv autoritatea contractantă va stabili oferta/ofertele cîştigătoare aplicînd criteriul de atribuire şi factorii de evaluare prevăzuţi în documentaţia de atribuire și anume “cel mai mare discount oferit”, dar și cu condiția ca Stațiile de alimentare PECO ale furnizorului urmează a fi amplasate în raionul unde sunt amplasate Substațiile și Punctele de Asistență Medicală Urgentă.

... afișează tot conținutul

Participanți

Lotul nr. 2 - Produse petroliere pentru PAMU Onișcani 108,750.00 MDL
27/02/2020 09:52
98,850.00 MDL
Ofertă refuzată
26/02/2020 17:06
102,375.00 MDL
Ofertă acceptată
Lotul nr. 1 - Produse petroliere pentru SAMU Călărași 617,000.00 MDL
27/02/2020 09:49
562,780.00 MDL
Ofertă refuzată
26/02/2020 17:09
587,150.00 MDL
Ofertă acceptată