Achiziție - Mobilier

Achiziție IMSP Spitalul Raional Soldanesti

Informație generală

Mobilier
570,850.00 MDL
anulat
ocds-b3wdp1-MD-1580896346744

Mobilier pentru IMSP Spitalul Raional Șoldănești


COP
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Da
limba: Romana

publicată
05/02/2020 12:07
clarificări
10/02/2020 10:00
depunere
13/02/2020 10:00
deschidere oferte
14/02/2020 14:00
analiză
desemnare câștigător
contract
Procedură anulată
Indicarea valorii estimative gresite

Surse de finanțare

data validării: 05/02/2020 09:53
Trezoreria de Stat

suma planificată 570,850.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare Pas minim CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare Deschidere oferte Link Public
570,850.00 MDL 5,708.50 MDL 39100000-3 Dulap pentru mape 4 Bucata Lot anulat 2020-02-14 14:00:00
39100000-3 Masă pentru secția internare 1 Bucata
39100000-3 Dulap combinat sectia internare 1 Bucata
39100000-3 Masă pentru cabinet radiologic 1 Bucata
39100000-3 Mobilă pentru cabinet proceduri 6 Bucata
39100000-3 Msă pentru medici 70 Bucata
39100000-3 colțar bucatarie 4 Bucata
39100000-3 Dulap pentru medici 43 Bucata
39100000-3 Dulap pentru medicamente 8 Bucata
39100000-3 Scaune ISO 75 Bucata
39100000-3 Tumbă pentru pacienți 30 Bucata
39100000-3 Set de mobilă de bucătărie 4 Bucata
39100000-3 Dulap pentru haine 8 Bucata

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
36806_6274938972086016802_4shemacleo-2-1280x960.jpgbiddingDocumentsAchizițiedescription05/02/2020 12:07Descarca
documentatia standard (2).docxbiddingDocumentsAchizițiedescription05/02/2020 12:07Descarca
specificatii de pret mobila.xlsxbiddingDocumentsAchizițiedescription05/02/2020 12:07Descarca
specificatie tehnica.docbiddingDocumentsAchizițiedescription05/02/2020 12:07Descarca
30043490_1 (2).jpgbiddingDocumentsAchizițiedescription05/02/2020 12:07Descarca
duae (1).docxbiddingDocumentsAchizițiedescription05/02/2020 12:07Descarca
anunt de participare cop.semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription05/02/2020 12:07Descarca
mobila.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription05/02/2020 12:07Descarca
inked36806_6274938972086016802_4shemacleo-2-1280x960_li (2).jpgbiddingDocumentsAchizițiedescription05/02/2020 12:07Descarca
caiet de sarcini.docbiddingDocumentsAchizițiedescription05/02/2020 12:07Descarca

Persoană de contact

Clarificări

mobilier
pentru Achiziție
05.02.2020 13:23

Buna ziua.In anunti de participare in punctul 11 este indicata declaratie de proprie raspundere conform formularului F3.5.Dar continutul formularului F3.5 este "Garanţie de bună execuţie (F3.5)",coform listei documentelor pentru achizitii bunurilor.Explicati va rog.

Răspuns:

05.02.2020 15:52

prezentati garantia de buna executie

mobilier
pentru Achiziție
05.02.2020 14:45

Buna ziua.In anunti de participarein tabelul cu descriere mobilierului ,in punctul 9 "Mobila,pentru cabinet proceduri" este stipulat 6 seturi de mobila,sau 6 dulapuri( conform schitei 3 sus si 3 jos)

Răspuns:

05.02.2020 15:52

Buna ziua! 6 seturi a cite 6 dulapuri (trei sus si trei jos)

mobilier
pentru Achiziție
06.02.2020 08:49

Dupa leagea "achizitii publice", formularul F3.5 "Garantia de buna executie" se depune dupa auction , dupa desemnarea cistigatorului de catre comisia de lucru benificiarului, catre firma cistigator .Explicati va rog.

Răspuns:

06.02.2020 09:03

corect, cel care o sa fie desemnat cistigator, la incheierea contractului va prezenta garantia de buna executie

Mobilier
pentru Achiziție
06.02.2020 08:45

Buna ziua.In anunti de participare in tabelul cu descriere mobilierului ,in punctul 9 ,Mobila,pentru cabinet proceduri; este stipulat 6 seturi de mobila a cite 6 dulapuri, dar valoarea estimativa este 8750 lei fara TVA pentru 1 set (trei dulapuri sus si trei jos).Explicati va rog.

Răspuns:

06.02.2020 09:01

Valoarea estimativa este indicata pentru 1 bucata.

Mobilier
pentru Achiziție
06.02.2020 11:26

Prezentati va rog datele bancare d-ra pentru achitare "garantiei bancare" in valoare 1% din valoarea ofertei fara tva.,conform "documentatiei standard" sectiunea 3 "Pregatire ofertelor,subpunct 3.3

Răspuns:

06.02.2020 13:02

Datele bancare: MD05ML000000000225195535
Cod fiscal: 1003606015521

tender
pentru Achiziție
06.02.2020 13:42

prezentati va rog codul bancii (ca exemplu MOBBMD468),multumesc

Răspuns:

06.02.2020 15:34

MOLDMD2X535

Specificatii
pentru Achiziție
07.02.2020 09:50

Buna ziua. In anunt de participare , p15.2 indicati ca la formularul F3.3 trebuie de anexat copiile documentelor declarate. Care anume documente trebuie anexate? Fiindca conform formularul F3.3, se poate de anexat doar raportul financiar, dar raportul financiar este deja solicitat de dumneavoastra in p15 subpunctul 13.

Răspuns:

07.02.2020 14:17

Prezentati raportul financiar

Participanți

Mobilier 570,850.00 MDL Lot anulat