Achiziție - Mobilier

Achiziție IMSP Spitalul Raional Soldanesti

Informație generală

Mobilier
570,850.00 MDL
anulat
ocds-b3wdp1-MD-1580476527120

Mobilier pentru IMSP Spitalul Raional Șoldănești


COP
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Da
limba: Romana

publicată
31/01/2020 15:31
clarificări
07/02/2020 14:00
depunere
12/02/2020 15:00
deschidere oferte
13/02/2020 14:00
analiză
desemnare câștigător
contract
Procedură anulată
In redactarea docuymentelor s-au facut unele greseli

Surse de finanțare

data validării: 31/01/2020 13:15
Trezoreria de Stat

suma planificată 570,850.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare Pas minim CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare Deschidere oferte Link Public
570,850.00 MDL 5,708.50 MDL 39100000-3 Mobilier 255 Bucata Lot anulat 2020-02-13 14:00:00

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
30043490_1.jpgbiddingDocumentsAchizițiedescription31/01/2020 15:31Descarca
caiet de sarcini.docxbiddingDocumentsAchizițiedescription31/01/2020 15:31Descarca
inked36806_6274938972086016802_4shemacleo-2-1280x960_li.jpgbiddingDocumentsAchizițiedescription31/01/2020 15:31Descarca
mobila.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription31/01/2020 15:31Descarca
anunt.semnat (1).pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription31/01/2020 15:31Descarca
duae.docxbiddingDocumentsAchizițiedescription31/01/2020 15:31Descarca
documentatia standard.docxbiddingDocumentsAchizițiedescription31/01/2020 15:31Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Garantia bancara de i%
pentru Achiziție
03.02.2020 08:47

Buna ziua. Va rugam sa atasati rechizitele bancare pentru a efectua transferul de 1% pentru garantia bancara. Multumim

mobilier
pentru Achiziție
03.02.2020 09:25

Buna ziua. Va rugam sa publicati exepleare documentelor de la F3.4 - pina la F 3.12

Mobilier
pentru Achiziție
03.02.2020 09:30

Buna ziua.Dupa legislatia, pentru participarea la tender trebuie prezentate documente ca: DUAE, formulare F3.1 , F4.1 ,F4.2 si garantia bancara,dar numai cistigatorul in 3 zile este obligat se prezinta restul documentelor.Explicati va rog?

Clarificari
pentru Achiziție
03.02.2020 10:10

Buna ziua. In anuntul de participare, in p.15, subpunctul 8 ati indicat certificat ISO 9001:2008 si/sau Certificat ISO 14001;2004.Aceste certificate nu mai sunt valabile si nici nu se mai elibereaza. Doresc sa mentionez ca conform legislatiei in vigoare si conform standardului international, din anul 2015 se elibereaza un nou Certificat ISO si anume Certificatul ISO 9001:2015. Verificati va rog legislatia in vigoare si confirmati acceptarea certificatului ISO 9001: 2015.

Clarificari
pentru Achiziție
03.02.2020 10:21

Buna ziua. Anunt de participare- p.15, subpunctul 6. Indicati ce document trebuie de prezentat ca act care atesta dreptul de a livra bunuri/lucrari/servicii? Deoarece nemijlocit asa act, cu asa o denumirea nu este eliberat de nici o institutie si deseori serveste ca temei de descalificare a operatorilor economici.

Cantitate
pentru Achiziție
03.02.2020 15:55

Buna ziua. Care este cantitatea ,, Coltar de bucatarie" ? }n anunt si in caiet de sarcini este indicat- 4 bucati, iar in documentatia stadard- 1 bucata. Care este cantitatea corecta?

Participanți

Mobilier 570,850.00 MDL Lot anulat