Reactivi de laborator pentru dispozitive medicale de tip închis (Lotul 1 - Reactivi pentru analizator biochimic automat BA-400 sistem închis (Biosistem, Spania); Lotul 2 - Reactivi pentru analizator ionoselectiv Diamond Smartlyte, sistem inchis; Lotul 3 - Reactivi pentru analizator hemotologic automat BC-3600, Mindray, sistem închis; Lotul 4 - Reactivi pentru analizator hemotologic automat BC-51500, Mindray, sistem închis; Lotul 5 - Reactivi pentru coagulometru Teco Coatron X Pro, Germania, sistem inchis; Lotul 6 - Reactivi pentru analizator biochimic automat Respons 910, sistem închis (Diasis, Germania); Lotul 7 - Reactivi pentru analizator de urină Mission U 500, sistem închis (ACON, United States))
suma planificată 2,444,450.00 MDL
Explicati va rog ce inseamna cerinta - documente ce demonstreaza corespunderea calitatii ofertei? ce documente aveti in vedere sau in ce forma trebuie sa prezentam corespunderea? (p11 din cerinte in anunt de participare)
Conform Ordinului MS Nr. 701 din 18.10.2010 se cere: 1. ”Instrucţiunile de utilizare a truselor să conţină caracteristicile de performanţă şi calitate: sensibilitatea; liniaritatea, specificitatea,
reproductibilitatea şi interferenţă (lipemia, bilirubinemia, hemoliza). Instrucţiunile privind modul de utilizare să fie prezentate în limba de stat sau limba rusă.”; 2. ”Ofertanţii vor demonstra că reagenţii, seturile de reagenţi se păstrează pînă la livrare în condiţiile prevăzute de producător (la frigider, frigorifer sau încăperi dotate cu echipament specific, etc).”
Vă aducem la cunoștință că formatul actual recomandat de către producătorul Mindray, al setului materialului de control hematologic (Hematology Controls) este de 6 flacoane a câte 3 ml. Solicităm respectuos să modificați volumul flaconului în documentația procedurii date la lotul enunțat. Mulțumim anticipat.
Am modificat documentația procedurii date la Lotul 3 - Reactivi pentru analizator hemotologic automat BC-3600, Mindray, sistem închis, pozitia 3.5., dar din pacate platforma nu permite redactarea achizitiei din motiv ca nu este determinat calendarul licitatiilor pentru anul 2020.
Cum puteți explica:Perioada de depunere a ofertelor: 17 dec 2019, 8:00 - 8 ian 2020, 14:00
Începutul licitației: 30 dec 2019, 13:51????
Data licitatiei se indica de catre platforma [achizitii.md] si nu de catre autoritatea contractanta, despre problema data platforma a fost sensibilizata, totodata si Centrul tehnologii informationale in finante (CTIF) si Agentia pentru achizitii publice (AAP), am fost informati ca se lucreaza asupra calendarului licitatiilor pentru anul 2020.
Solicităm respectuos să faceți claritate în data și ora limită de depunere a ofertei. Este foarte important pentru calcularea termenului de valabilitate a garanției pentru ofertă. Vă mulțumim pentru înțelegere.
Tinind cont ca problema cu calendarului licitatiilor electronice pentru anul 2020 nu s-a rezolvat, suntem novoiti sa anulam procedura de achizitie 21015466