Achiziție - Servicii de livrare si implementare a platformei IT WINET

Achiziție Agenția de Investiții

Informație generală

Servicii de livrare si implementare a platformei IT WINET
2,488,070.00 MDL
activ
ocds-b3wdp1-MD-1574954300637

Servicii de livrare si implementare a platformei IT WINET


Licitație deschisă
cel mai bun raport calitate-cost
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
29/11/2019 08:40
clarificări
15/12/2019 13:52
depunere
28/12/2019 16:52
deschidere oferte
28/12/2019 16:52
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 28/11/2019 15:19
Trezoreria de Stat

suma planificată 2,488,070.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
2,488,070.00 MDL 48400000-2 Servicii de livrare si implementare a platformei IT WINET 1 Unitate 01.01.2020 - 30.12.2020
bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 134

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
cs platforma it_modificat.docxbiddingDocumentsServicii de livrare si implementare a platformei IT WINETcaiet de sarcini03/12/2019 08:38Descarca
cs platforma it_modificat.docxbiddingDocumentsAchizițiecaiet de sarcini03/12/2019 08:38Descarca
cs platforma it.docxbiddingDocumentsAchizițiecaiet de sarcini29/11/2019 08:40Descarca
duae_servicii platforma it winet.docbiddingDocumentsServicii de livrare si implementare a platformei IT WINETduae29/11/2019 08:40Descarca
anunt de participare_it_winet.pdfbiddingDocumentsAchizițieanunt de participare29/11/2019 08:40Descarca
duae_servicii platforma it winet.docbiddingDocumentsAchizițieduae29/11/2019 08:40Descarca
documentatia_standard_servicii_platforma it.docxbiddingDocumentsServicii de livrare si implementare a platformei IT WINETdocumentatie standart29/11/2019 08:40Descarca
cs platforma it.docxbiddingDocumentsServicii de livrare si implementare a platformei IT WINETcaiet de sarcini29/11/2019 08:40Descarca
documentatia_standard_servicii_platforma it.docxbiddingDocumentsAchizițiedocumentatia standart29/11/2019 08:40Descarca
anunt de participare_it_winet.pdfbiddingDocumentsServicii de livrare si implementare a platformei IT WINETanunt de participare29/11/2019 08:40Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Intrebare
pentru Achiziție
05.12.2019 12:48

3.2.2.5.2 Documentația
• Documentația trebuie să includă cel puțin:
o Manual de instalare pentru toate componentele HW și SW;
o Manuale de utilizare pentru toate componentele HW și SW ale soluției;
o Un manual de administrare sistem;
o Descriere tehnică a sistemului, incluzând procedurile de instalare, structura sistemului, structura datelor, securitate, backup și recuperare;
o Manuale de utilizare specifice pentru membrii grupului ținta si angajații Achizitorului si partenerilor
o Codul sursă al componentelor non-COTS (nu se aplică pentru produsele Commercial Of The Shelf – sisteme și aplicații software disponibile în mod comercial incluse în ofertă);
• Toată documentația tehnică trebuie prezentată în limba engleză sau română;
• Manualele de utilizare pentru membrii grupului ținta si angajații Achizitorului si partenerilor trebuie prezentate în limba română, engleza si bulgara;
• Documentația se va livra în format electronic.
In contextul, in care infrastructura este garantată de Achizitorul, ce fel de Manuale de instalare/utilizare pentru toate componentele HW și SW Ofertantul trebuie să prezinte?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

10.12.2019 15:33

Documentatia trebuie sa includa cel putin: o Manual de instalare pentru toate componentele HW și SW; o Un manual de administrare sistem; o Descriere tehnică a sistemului, incluzând procedurile de instalare, structura sistemului, structura datelor, securitate, backup și recuperare; o Manuale de utilizare specifice pentru membrii grupului ținta si angajații Achizitorului si partenerilor o Codul sursă al componentelor non-COTS (nu se aplică pentru produsele Commercial Of The Shelf – sisteme și aplicații software disponibile în mod comercial incluse în ofertă). Ofertantii nu trebuie sa prezinte nici un manuel de utilizare pentru componentele HW și SW neincluse in solutia tehnica propusa.

... afișează tot conținutul

Intrebare
pentru Achiziție
05.12.2019 12:45

1.2 Contextul achiziției
Proiectul este implementat pe o perioada de 24 de luni de la semnarea Contractului de Finanțare începând cu aprilie 2019.
2.3.2 Garanția si mentenanța sistemului
Prestatorul va asigura servicii de asistenta tehnica, mentenanța si garanție pentru platforma pe toata durata proiectului, cal puțin pana la 01.05.2021. In cazul in care durata proiectului se modifica Prestatorul va prelungi corespunzător perioada pentru care acorda serviciile de suport, mentenanța si garanție, fără costuri suplimentare pentru Achizitor. Oferta va include asumarea cerinței de către Prestator.

Durata totală a proiectului nu va depăși 24 luni conform prevederilor proiectului. In acest context prelungirea duratei proiectului poate depăși 01.05.2021 dar nu mai mult de 24 luni in total?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

10.12.2019 15:33

Durata de 24 de luni mentionata la capitolul 1.2 se refera la durata contractului de finantare. Aceasta perioada poate fi prelungita, cu acordul Finantatorului, pana la 30 de luni, in cazul in care pana la data estimata nu sunt indeplinite obiectivele asumate. In acest caz este necesar ca Prestatorul selectat sa extinda corespunzator perioada pentru care acorda serviciile de suport, mentenanța si garanție, fără costuri suplimentare pentru Achizitor, conform cerintei exprimate la cap 2.3.2.

... afișează tot conținutul

Intrebare
pentru Achiziție
05.12.2019 12:46

2.3.1 Dezvoltarea si implementarea platformei IT WINET
In cadrul acestei etape se vor desfășura activitățile de analiza, proiectare, implementare, testare și punere în producție a platformei IT WINET.
De asemenea se va realiza instruirea personalului Achizitorului si partenerilor pentru administrarea și utilizarea sistemului și a infrastructurii hardware și software livrate.
Utilizarea Infrastructurii oferită de Achizitorul tot Ofertantul trebuie să livreze instruiri? Cum rămâne cu suportul garantat de producător a hardware și software livrate Achizitorului. Ofertant va fi obligat de a procura suport pentru infrastructura din pct 2.2?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

10.12.2019 15:33

Ofertantul va realiza instruirea personalului Achizitorului si partenerilor pentru administrarea și utilizarea sistemului. Ofertantul nu are obligatia de a livra infrastructura hardware si software si nici de a realiza instruirea personalului in acest sens.

... afișează tot conținutul

Intrebare
pentru Achiziție
05.12.2019 12:48

3.2.2.12 Garanție
Prestatorul va asigura servicii de asistenta tehnica, mentenanța si garanție pe toata durata proiectului, cal puțin pana la 01.05.2021.
In contextul pct 2.3.2 garanția se extinde sau nu?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

10.12.2019 15:33

Durata de 24 de luni mentionata la capitolul 1.2 se refera la durata contractului de finantare. Aceasta perioada poate fi prelungita, cu acordul Finantatorului, pana la 30 de luni, in cazul in care pana la data estimata nu sunt indeplinite obiectivele asumate. In acest caz este necesar ca Prestatorul selectat sa extinda corespunzator perioada pentru care acorda serviciile de suport, mentenanța si garanție, fără costuri suplimentare pentru Achizitor, conform cerintei exprimate la cap 2.3.2.

... afișează tot conținutul

Intrebare
pentru Achiziție
05.12.2019 12:46

Activitățile din cadrul contractului vor fi demarate la primirea ordinului de începere din partea Achizitorului, în urma semnării contractului de achiziție publică de ambele părți. Perioada de execuție a contractului este de maximum 6 luni.
Activitatea de implementare a sistemului trebuie să includă cel puțin următoarele etape:
• Analiză;
• Proiectare;
• Dezvoltare/configurare inclusiv testare internă;
• Implementare (deployment);
• Formarea personalului pentru administrarea și utilizarea sistemului
• Testare și teste de acceptanță;
• Intrarea în producție.
Se presupune ca dezvoltarea SI nu va depăși 6 luni. Asta va include toate etapele din 3.2.1.1? Restul 18 luni sunt pentru mentenanta?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

10.12.2019 15:33

Conform cerintelor caietului de sarcini toate etapele activitatii de implementare trebuie finalizate in perioada de executie a contractului. Prestatorul va asigura mentenanta si garantia sistemului pana cel putin la 01.05.2021 sau alta perioada, conform cerintelor cap 2.3.2 a caietului de sarcini.

... afișează tot conținutul

Intrebare
pentru Achiziție
05.12.2019 12:47

3.2.2.3 Aliniere la strategii si legislatie
Soluția propusă trebuie să aibă în vedere implementarea principiilor Regulamentului UE 679/2016, Regulamentul General privind Protecția Datelor Personale, atât în ceea ce privește datele angajaților proprii a Partenerilor cât și a reprezentanților entităților din GT sau a utilizatorilor publici. Oferta va include strategia propusă de Ofertant în acest sens și modalitățile concrete prin care se va asigura respectarea drepturilor persoanelor astfel vizate. De asemenea Ofertantul va asigura realizarea informărilor/notificărilor ce trebuie transmise de Achizitor persoanelor vizate a căror date vor fi stocate sau gestionate prin platforma IT WINET în conformitate cu GDPR.
Respectarea GDPR presupune elaborarea cel puțin pentru SI regulamentului respectiv. Ofertantul urmează să livreze documentul dat? Totodată in contextual datelor transfrontaliere ofertantul nu poate organiza respectarea GDPR fără implicarea CNPDCP, care are obligații de a certifica/acredita SI conform procedurii prestabilite.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

10.12.2019 15:33

Ofertantul va realiza minim strategiile si documentele solicitate prin caietul de sarcini ” Oferta va include strategia propusă de Ofertant în acest sens și modalitățile concrete prin care se va asigura respectarea drepturilor persoanelor astfel vizate. De asemenea Ofertantul va asigura realizarea informărilor/notificărilor ce trebuie transmise de Achizitor persoanelor vizate a căror date vor fi stocate sau gestionate prin platforma IT WINET în conformitate cu GDPR.”. Vor fi acceptate si ofertele care propun servicii suplimentare celor minim solicitate.

... afișează tot conținutul

Intrebare
pentru Achiziție
05.12.2019 12:47

3.2.1.4.1.5
Ofertantul trebuie să prezinte o matrice care să demonstreze cum se potrivește metodologia propusă cu cerințele contractului. Astfel, este așteptată suprapunerea activităților proprii cu activitățile contractului, a livrabilelor conforme metodologiei aplicate cu livrabilele contractului, precum și corelarea acestora cu rezultatele așteptate.
Ofertantul va prezenta planul de management al contractului, împreună cu toate procedurile și formularele aferente acestora, prin intermediul căruia se va detalia modul de gestionare al întregului contract. În acest sens, se va prezenta cel puțin: planificarea activităților contractului, cu indicarea tuturor fazelor/etapelor determinante de realizare a activităților (în ordinea și succesiunea logică, împreună cu modul de interacționare/alocare al resurselor în vederea prestării serviciilor ofertate și cu specificarea standardelor/regulamentelor relevante aplicate în scopul realizării diferitelor activități), inclusiv modalitatea de raportare a progresului pentru activitățile din cadrul contractului (intervalele de raportare, conținutul informațional al raportării precum și circuitul de aprobare al rapoartelor de progres), modalitatea de comunicare între participanții la contract (echipa de proiect și reprezentanții Achizitorului).
Sub suprapunerea activităților proprii se subînțelege necesitatea prezentării detaliilor despre proiecte care Ofertantul are in lucru cu alți clienți?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

10.12.2019 16:40

conform cerintei caietului de sarcini Ofertantul va prezenta modalitatea in care va aplica in realizarea prezentului contract procedurile si metodologiile de lucru specifice organizatiei sale.

... afișează tot conținutul

1. "Administratorul unei organizatii trebuie sa poata adauga una sau mai multe locatii: sedii, depozite sau ditribuitori situate in aceasi tara sau in tari diferite"
pentru Achiziție
09.12.2019 17:35

Este necesar de a fi introdusă gestiunea stocurilor? Va fi nesesar de a integra sistemele actuale ale clientilor care gestioneaza stocurile sau o sa fie actualizat manual de catre administratorul organizatiei respective ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

11.12.2019 08:39

Nu este solicitata integrarea cu sisteme terte de gestiune a stocurilor. Ficare entitate inscrisa va introduce si gestiona informatiile proprii in forma dorita. Platforma trebuie sa permita adaugarea minim a informatiilor precizate in caietul de sarcini.

... afișează tot conținutul

Utilizatorii vor putea colabora in cadrul unui eveniment on-line prin: transmisie video si audio, chat, partajare de resurse (prezentare, aplicatii)
pentru Achiziție
09.12.2019 17:37

Este acceptabila solutia care implica API/SDK-uri parti terte pentru video conferinta?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

11.12.2019 08:39

Se accepta orice solutie care respecta cerintele tehnice si functionale minimale din caietul de sarcini. Propunerea financiara trebuie sa acopere toate costurile asociate solutiei propuse, nici o alta plata neputand fi imputata Achizitorului in legatura cu functionarea platformei la parametrii solicitati.

... afișează tot conținutul

Modul Cooperare si Comert, Statistici cu privire la tranzactiile facilitate de platforma
pentru Achiziție
13.12.2019 09:15

Utilizatorii sistemului au posibilitatea de a vizualiza ofertele date de catre alti utilizatorii din cadrul sistemei? Adica tranzactiile comerciale dintre organizatii sunt publice sau private ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

13.12.2019 13:53

Utilizatorii vor avea posibilitatea de a vizualiza listele de produse/servicii propuse de fiecare entitate dupa care vor contacta entitatea respectiva pentru a solicita o oferta. Procesul de solicitare/raspuns este privat intre cele 2 entitati. Sistemul va trebui sa inregistreze numarul de tranzactii in scopul realizarii de raportari statistice.

... afișează tot conținutul

Modul evenimente si colaborare
pentru Achiziție
13.12.2019 09:21

"Utilizatorii vor se vor putea inregistra la un eveniment deschis", asta presupune ca pot exista si evenimente private? Adica se presupune ca exista evenimente specifice pentru o anumita zona/utilizatori ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

13.12.2019 13:53

Evenimentele vor putea avea orice audienta din randul grupului tinta stabilita de initiatorul evenimentului prin configurari din interfata, platforma nu va induce nici un fel de restrictii in acest sens .

... afișează tot conținutul

Baza de date existenta
pentru Achiziție
13.12.2019 09:28

Exista o baza de date/mai multe surse de date care necesita a fi importate in platforma noua ? Sau aceaste date vor fi adaugate manual de catre administratorii sistemului/organizatiilor ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

13.12.2019 13:53

Toate informatiile cunoscute de Beneficiar la acest moment sunt precizate in documentatia publicata. Platforma trebuie sa aiba o arhitectura deschisa si flexibila asa cum este precizat in caietul de sarcini: “Oferirea unor mecanisme flexibile de introducere și validare, import export date și interogare a bazei de date” pentru a putea acomoda inclusiv scenariul in care, pe perioada implementarii, se vor identifica surse de date care trebuiesc importate.

... afișează tot conținutul

Participanți

Servicii de livrare si implementare a platformei IT WINET 2,488,070.00 MDL
28/12/2019 13:49
2,350,000.00 MDL
Ofertă acceptată
28/12/2019 11:58
2,450,000.00 MDL